samedi 4 avril 2009

nouveau kit forum scrapetgribouille

partie de machabine (cliquez sur le titre)

4 commentaires:

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Quick Page(s) post on Apr. 04, 2009. Thanks again.

Judy a dit…

Thankyou for this lovely QP

Digi Free a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 04 Apr [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 05 Apr [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

claraval a dit…

arf j'avais craquée pour cette qp, mais le lien n'est plus valide, si vous savez comment je pourrais l'avoir, je suis une amie de psodie (ct de chabine) , passez-lui le message pour moi;
ah je suis triste, elle est si jolie :'(

à bientôt !!!
claraval